PREZENTARE SERVICII REFERINTE CONTACT
Prezentare > Valorile in care credem
« Nu facem bine decât ceea ce ne place. »
Colette



Pasiunea pentru Vânzare

Nu ne naştem vânzători, ci devenim. într-o companie, vânzătorii reprezintă sursa principală de profit, ei sunt cei care generează cifra de afaceri. Pe lângă competenţe şi experienţă, meseria de vânzător mai necesită şi asimilarea celor mai multe calităţi umane: capacitate de ascultare, empatie, iniţiativă, analiză, perseverenţă si multe altele… care, asociate cu autonomia de lucru şi cu dorinţa de a fi la dispoziţia celorlalţi, constituie baza minimă pentru a reuşi.

Noi credem că este nevoie de entuziasm pentru a vinde. Prin modul de abordare şi prin stilul de difuzare a cunoştinţelor, EUROcoaching se angajează să transmită această pasiune şi stagiarilor.




Serviciul

In calitate de prestatori de Servicii, suntem la dispoziţia clientului. Alături de pasiunea pentru vânzare, noţiunea de Serviciu reprezintă prima dintre valorile în care credem.

Atunci când solicitaţi serviciile EUROcoaching, scopul dvs. este bine determinat, iar intervenţia noastră va fi perfect adaptată obiectivelor dvs. de performanţă.
Acesta este angajamentul nostru!
Energia

"Daţi-mi un punct de sprijin şi voi răsturna Pământul!" afirma Arhimede. EUROcoaching este o companie tânără, pragmatică si energică. Ne dedicăm in totalitate activităţii noastre. Conţinutul cursurilor este important, bineînţeles, dar ceea ce ne diferenţiază de concurenţă este mai ales capacitatea consultanţilor noştri de a anima seminariile, cu intenţia fermă de a crea o veritabilă competiţie între participanţi, factor antrenant care lipseşte deseori în timpul sesiunilor.
O atenţie deosebită este acordată modului de transmitere a mesajului şi de punere în practică a cunoştinţelor dobândite. Datoria noastră este de a dezvolta o relaţie de încredere cu participanţii, context care ne ajută să echilibrăm o situaţie dominată doar de tehnici de vânzare şi de negociere.


Comunicarea

Trăim în epoca comunicării iar gama variată de mijloace de relaţionare (telefonie mobilă, mesagerie, web şi intranet), destinate intensificării raporturilor noastre profesionale, contribuie la diminuarea contactului direct. Totuşi, oricât de mult am avansa în această cursă Hi tech, comunicarea la distanţă nu va înlocui niciodată contactul uman, o strângere de mână sau o privire. Diferenţa va fi făcută de capacitatea colaboratorilor dvs. de a comunica direct, de a face o impresie bună interlocutorilor companiei dvs. într-o întâlnire faţă în faţă. Ne dedicăm acestei idei!

Romana English French
HomePage