PREZENTARE SERVICII REFERINTE CONTACT
Servicii -> Call Center
Departamentul nostru de Call Center oferă soluţii personalizate tuturor companiilor care doresc să înţeleagă, dar mai ales să reacţioneze la schimbarea continuă a mediului comercial din România.

Doriţi:

  • Să evaluaţi personalul din Serviciul "Relaţii cu clienţii" ?
  • Să aflaţi opinia clienţilor dvs. despre compania si produsele / serviciile dvs.?
  • Să iniţiaţi campanii de fidelizare a clienţilor Dumneavoastră ?
  • Să promovaţi evenimente / produse ?
  • Să vindeţi prin intermediul telefonului ?
  • Să oferiţi asistenţă clienţilor Dumneavoastră ?
  • Să realizaţi anchete sociologice ?
  • Să informaţi electronic şi telefon clienţii Dumneavoastră ?


EUROcoaching vă oferă această oportunitate prin serviciile sale specializate:

Mystery call :

Colaboratorii noştri confirmă dacă operatorii dvs. respectă standardele şi procedurile dvs. telefonice:
  • Clienţii dvs. sunt ascultaţi, corect informaţi şi respectaţi?
  • Cât de repede operatorii dvs. prezintă cea mai potrivită soluţie clienţilor dvs.?


Rezultatele aşteptate:
  • Consolidarea relaţiilor profesionale prin apropierea de clienţii dvs.
  • Optimizarea sesiunilor de training " Phone Skills"
  • Îmbunătăţirea imaginii dvs. vizavi de clienţii dvs. prin creşterea calităţii serviciilor oferite
  • Fidelizarea clienţilor
Marketing direct:

Teleoperatorii urmează un training personalizat pentru a oferi clienţilor dvs. informaţii de calitate în timp real:
  • Infoline produse, servicii
  • Asistenta clienţi
  • Telemarketing / vânzare la telefon
  • Actualizare baze de date
  • Stabilire întâlniri şi confirmări evenimente
  • Reactivare clienţi
  • Centru de comunicare interactivă: e-mail, sms, poştă


Rezultatele aşteptate:
  • Fidelizarea clienţilor şi menţinerea relaţiilor profesionale cu aceştia
Ancheta sociologică:

Vă permite:
  • Să ştiţi cine sunt clienţii dvs. şi ce aşteptări au aceştia
  • Să aflaţi care sunt opiniile, atitudinile şi comportamentele clienţilor dvs.
  • Să comparaţi şi să evaluaţi imaginea dvs. pe piaţă în funcţie de diferiţi parametri (timp, concurenţă)


Rezultatele aşteptate :
  • Reacţie rapidă la schimbările din mediul comercial prin adaptarea la solicitările clienţilor şi organizarea acţiunilor corespunzătoare pentru ameliorarea aspectelor mai puţin favorabile.

Fiecare colaborare a fost o oportunitate pentru echipa din call center de a acumula experienţă: de la proiecte desfăşurate pe termen scurt până la proiecte şi campanii desfăşurate la nivel naţional, iar încrederea partenerilor noştri şi rezultatele obţinute ne recomandă pe piaţa de profil din România.

Recrutarea teleoperatorilor EUROcoaching se realizează pe baza a cel puţin trei criterii:
  • abilitatea lor de ascultare,
  • spiritul de analiză si
  • capacitatea lor de convingere.

    Pe lângă profesionalismul operatorilor, echipa noastră tânără şi dinamică reuşeşte să se impună şi să se facă remarcată prin atitudinea dezinvoltă şi zâmbetul pe care interlocutorii îl resimt la telefon, prin implicare şi creativitate - ceea ne permite să vă prezentăm rezultate concrete, atât calitative cât şi cantitative.
  •  
    Romana English French
    HomePage